8.09.2016

Kręcimy kilometry na Škoda Poznań Bike Challenge

Około sześć tysięcy zawodników i ich kibice spotkają się 11 września na największym w kraju amatorskim wyścigu rowerowym. A tam gdzie są rowerzyści jest też kampania „Kręć Kilometry” Fundacji Allegro All For Planet. Škoda Poznań Bike Challenge to bowiem doskonała okazja, by wesprzeć swoje miasto w walce o stojaki rowerowe w ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej. Dlatego w miasteczku zawodów na brzegu poznańskiego Toru Regatowego Malta stanie strefa Allegro Zaparkuj Klimatycznie.

Atrakcje (nie tylko) rowerowe

W ramach kampanii społecznej „Kręć Kilometry”, Fundacja Allegro All For Planet będzie zachęcać zawodników i kibiców do krótkiego wysiłku na rowerach stacjonarnych i tym samym walki o stojaki dla wybranego miasta. 

„Ostatnia prosta nie tylko w wyścigach sportowych jest kluczowa. W naszej kampanii społecznej zaangażowanie do ostatnich chwil może wiele przesądzić. Cały czas namawiam więc wszystkich, by ściągali na swoje telefonu bezpłatną aplikację ‘Kręć Kilometry’. Każdy może bowiem pomóc poprawić wynik swojego miasta” - mówi Krzysztof Śpiewek, członek Zarządu Fundacji Allegro All For Planet. 

W zwiększeniu puli kilometrów dla swojego miasta pomoże też przygotowane przez Fundacje specjalne wyzwanie w aplikacji mobilnej "Kręć Kilometry". Przejechanie 50 kilometrów na rowerze da szansę na zdobycie kolejnych, atrakcyjnych nagród, zarówno zawodnikom wyścigu jak i tym, którzy tego dnia zechcą wykręcić trochę kilometrów w swojej okolicy. 

W strefie Allegro Zaparkuj Klimatycznie będzie możliwość wzięcia udziału w największym w Polsce badaniu opinii rowerzystów.  Dla aktywnych uczestników przewidziane  zostały do wyboru następujące nagrody: przejazd na rowerowym symulatorze prawdziwego wyścigu kolarskiego, gadżety rowerowe lub możliwość wykręcenia soku na wyjątkowym rowero-blenderze.

Kampania dojeżdża do mety

Do końca września ponad 1400 polskich miejscowości rywalizuje w akcji Fundacji Allegro All For Planet. Jak dotąd ich mieszkańcy przejechali prawie 7 milionów kilometrów. Do miast z pierwszej dwudziestki trafi 300 oryginalnych stojaków. Wśród liderów są zarówno duże metropolie jak i małe miasta. 

„Nasza kampania doskonale pokazuje, że liczy się dosłownie każdy kilometr. Zaangażowanie pojedynczych osób jest więc niezwykle istotne” – podkreśla Krzysztof Śpiewek, członek Zarządu Fundacji Allegro All For Planet.

Więcej informacji o kampanii na www.kreckilometry.pl

 

Zobacz galerię zdjęć